dijous, 14 d’abril del 2016

ENTREVISTA A MALDITOSBARBUDOS DJ (NULES SONA)



Entrevistem a Toni Albert, de Malditosbarbudos DJ, que participarà a la primera edició del NULES SONA el pròxim dissabte 16 d'abril a les Pistes Esportives (Carrer les Alqueries)

1. Qui sou Malditosbarbudos DJ?

Malditos Barbudos va començar com un dúo de Dj's d'Orpesa, Toni Albert i Juanfran Expósito, encara que en l'actualitat he adoptat el nom anant en solitari.

2. Com va sorgir el projecte?

Vaig obrir un pub a Orpesa, l'Abbey Road, a més de programar concerts i djs també m'encarregava de la música. Ahi vaig començar a tindre contacte en aquest món i vaig agafar experiència. Al temps ja vaig xafar les primeres sales com Veneno Stereo, Cassette 29, Four Seasons, el Salitre Beach, Pub el Molí, Rockin' Garden o Beat2, entre altres.

3. Quin tipus de música soleu punxar?

Les sessions com m'agrada dir a mi són fresques i ballables. Punxem estils com el rock o indie, passant per l'electrònica, ska, reggae o pop, i de la música dels 60 o 80 fins l'actualitat. Tot ben combinat i en la justa mesura fa que siguen sessions divertides i obertes a molts tipus de públic.

4. Grups que escoltes i que t'han influenciat

Com a dj m'ha influenciat un molt bon amic, Ah-langa Pinchadiscos, en el qual, a més, compartisc un projecte anomenat la Dirty Noises. Musicalment, les meues influències són molt variades, amb grups com Kings of Leon, Mando Diao, The Clash, Morrisey, Kasabian, The Pixies, Joy Division, Lori Meyers o Franz Ferdinand, entre molts altres.

5. Amb ganes de punxar a un festival com el NULES SONA?

Clar, és el primer festival en el qual participe com a Dj. Que hagen contat amb mi per a la primera edició encara em dona més motivació.

6. Que es trobarà la gent que vinga a vore't punxar al NULES SONA?

Aposte per una sessió divertida i molt ballable, fent incursions en els clàssics, però també en l'indie més actual i amb tocs desvergonyits, però sempre amb la intenció de fer ballar al públic.

7. Objectius per al 2016?

Personalment continuar creixent i agafant pràctica i tècnica. També està el projecte amb els Dirty Noises amb Ah-Langa que va molt bé, i ja tenim la vista posada en fer crèixer la festa, tant per Castelló com fora. En definitiva, no parar de punxar tant en sales com en festivals com el NULES SONA. I per davant de tot, disfrutar i fer disfrutar. 

Jose Navarro
Josep Romero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada